24 apr. 2008

Idag skulle jag...................

......................lägga in lite varor, och jag deleta
alltihop igen ............ nä, jag bara skoja, jag hann inte lägga in några varor idag. Vet ni vad jag gjorde, jag har ju varit rätt låg ett tag så lusten är ju borta och har så varit ett tag nu. Men så idag såg jag en ny stämpel och blev så sugen, så då öppnade jag en del paket och tog lite papper och så gjorde jag ett kort av material som finns i lokalen.

Då insåg vi att vi måste ju ha ett pysselbord där med, så nu skall vi installera ett, för andan kan ju bara överrumpla en och då skall man ju vara beredd. :-)

Snart, håll ut, först skall jag fira födelsedag, sen skall vi öppna.

Här kommer kortet! Jag bara älskar denna stämpel.

Ha en bra helg.



1 kommentar:

  1. Det klart att det ska finnas ett pysselbord i lokalen! Kortet du gjort är urhärligt, hoppas nu att pyssellusten stannar kvar hos dig.
    kram Annika

    SvaraRadera