12 apr. 2008

Lördag!

Jojo, nu knappar jag in allt igen, sak efter sak, artikel nummer efter artikel nummer. :-) Och en sak är bra, jag lär mig alla artikelnummer, det kan ju alltid vara bra att ha.
Vi har fortvarande en massa leveranser som är på väg in och sen skall några andra saker ordnas, men nu skall vi snart närma oss.
Men idag skall jag (netha) snart hem till dottern (Paula) för att fira hennes 30-åriga födelsedag, mums blir det säkert.
I fredags så kom det 3 kartonger från Rangers, så nu är mina färger i hamn. :-)
Ha en bra helg vänner.


3 kommentarer:

  1. Jag kan tänka mig att det är ett omfattande jobb att lägga in alla artiklar igen. Lycka till!!!

    Hoppas att ni hade en trevlig födelsedagsfest.
    kram Annika

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Vilket extrajobb du fick. Nåja, bra att du är positivt inställd till detta problem som uppstod. :o)
    Nu spricker jag snart av nyfikenhet över eran shop. Snart måste ni öppna!
    Ikväll vann jag en auktion på ett Cuttlebug alfabet mm. Jippie!
    Roligt men farligt farligt med Tradera. :o)
    Ha det gott och lycka till med uppackning mm.
    Är så himla nyfken på om ni ska sälja stämplar.
    Stor kram från Anita blå
    Ps, kan ju inte göra en röd ask till dej för jag har inte ett endaste dugg i rött. Urp!

    SvaraRadera
  3. *knack knack* Hallååå öppna, för jag behöver shoppa :D
    Låter helt underbart med alla kartonger som anländer, åhhh jag vill ju vara med att packa upp ;)
    *kramar*

    SvaraRadera