13 maj 2008

En strålande dag!


Tänk vilket väder vi har här nere på västkusten, helt ljuvligt.

Idag har vi sysslat med reklam, hur skall man bäst komma ut med reklam för en butik, det kan man spåna om rätt mycket har vi upptäkt, och sen kan man nog lägga hur mycket pengar som helst på detta, och hur mycket skall man satsa? Skall man satsa eller köpa varor?

Har ni några bra förslag?

Ja vi får se hur det går.

Idag visar vi 2 kort som är gjorda med våra helt underbara vingar. Jag (netha) har målat och 3d lackat på mina svanvingar sen ett Grungeboard hjärta, Paula har de helt naturliga, vita samt ett chipboardhjärta. Enkelt och snyggt, tycker ju då vi förstås. :-)
Ha en bra kväll.




2 kommentarer:

  1. Det där med reklam kan jag tänka mig är en hel djungel.

    Snygga kort ni har gjort, nu inser jag ju att jag oxå behöver shoppa vingar!
    kram Annika

    SvaraRadera
  2. Att testa en prova på licens hos WWW.scrappiz.se kan vara bra och bli medlem i www.stämpelsnack.se och www.scrappa.com och BLogga mycket köra lite tävlingar är BRA reklam billigt men tar tid....

    Men att sköta sin shopp bra och fylla på med massa roligheter då gär mun till mun reklamen...

    Är helt Såld på era fina VIngar! är dom i papper eller plast?
    Och man får ju kolla i eran shopp med händerna bakbundna FÖr man vill ju ha ALLT!!!

    SvaraRadera