23 maj 2008

Fredag igen!

Nu är det fredag och helg igen, härligt.

Här nere, söder om Göteborg, så är det så torrt i markerna så vi behöver regn. Kan inte tro att jag sade det efter att vi har haft regn i snart ett år känns det som.
Gräsmattorna ser ut som de gör mitt under en härlig högsommar, en sån skillnad de kan bli, jag undrar om man kan få vädret lagom någon gång. :-)

Idag tar Paula sin examen så lite applåder till henne, eller mycket förresten, för som hon har slitit!

Och detta skall vi ju fira, så under hela dagen idag, den 23 maj har vi 20% på allt under kategorin "Dekorationer".

Så kom med oss och fira!

Idag visar jag (netha) ett kort jag gjort med våra stämplar (molnet och svampen är en Cherry Pie, men finns inte i shoppen....än). Dock en blandning av stämpelsorter och sedan målad med akvareller förrutom huset som jag målade med mina goa Touch Brusch Marker pennor.

Ha en bra dag.

2 kommentarer:

  1. Grattis Paula!!! Det här erbjudandet kunde jag inte motstå...
    kram Annika

    SvaraRadera
  2. Stört skönt kort netha.
    Hur läckert som helst.

    Hm, svamparna har jag med, får nog leta fram och göra kort med dem nån dag med, för snygga är de.

    Stort GRATTIS till Paula!

    SvaraRadera