11 juni 2008

Onsdag!

Skolan har haft avslutning och jakten på sammankomster, picnicar, studenter, brännboll m.m.m.m. tar slut och lugnet före semester infinner sig.

Nu har ju skolan slutat, hur blir vädret? Jojo, det är en fråga man kan ställa sig.
Här nere i Onsala har vi det fint, lite blåsigt men det brukar ju vi ha, 10 droppar regn inatt, det ni. Marken behöver faktiskt regn, jag måste säga det även fast jag inte vill för jag gillar sommaren, speciellt om det inte regnar. :-)

Nu har vi kommit ikapp med ordrar, och fått tillbaka allt i butiken igen efter vår utflykt.
Vi har också fått in en del varor från Heidi Swap, urvackra papper, vojne vojne så fina och sicken kvalite.

Idag har vi med skickat ut 2 paket till 2 Kreativitöser, som det skall bli spännande att se vad de gör med. Helt olika denna gång, men dock lika spännande!

Jag (netha) har lite torka på tävlingar, kan inte ni hjälpa mig med att komma på något roligt!

Idag visar jag (netha) ett kort som jag gjorde i helgen. Stämpeln med blommor/eller träd eller vad det är är från Paper Artsy, stickersen är K&Co, banden och bazzilerna, allt är från butiken. Vovven med klarinetten är ett gammalt bokmärke jag hade när jag var liten. Bakgrunden är brajad med våra akrylfärger.

Ha en bra kväll.



2 kommentarer:

  1. Uuuuuurläckert kort!!! Jag älskar bokmärken, har scrappat med det ett par gånger. Älskar att kika bland mina gamla bokmärken! Kram

    SvaraRadera
  2. WOwWoW! Såå übersnyggt!! Satan i gatan vad du är BRA Netha! ♥

    SvaraRadera