17 juli 2008

Torsdag och mitt i sommaren!

Kan ni tänka, barnen har gjort mer än hälften av sitt långa sommarlov. Snart är det höst och dax för julpyssel. :-) Men vi firar väl lite sommar, ett tag till.
Vi har haft en tävling som nu är avslutad, och i väntan på att våra Kreativitöser röstar, så blir det nu dax för mig (netha) att visa några alster som jag har gjort.
Jag tror inte att jag har gjort kort utan stämplar förr, men nu har jag gjort några stycken, det är svårt eftersom jag inte är så mycket för dekorationer heller. :-)
Så njut emedan det varar, för det kommer nog inte att bli många fler alster gjorda av mig utan stämplar, men det var kuligt att testa.
Det sista kortet, var det tänkt att det skulle komma siffror som överensstämmer med jubilaren, men eftersom jag itne vet vem som skall få dem så avvaktar jag med detta.
Alla papper finns hos oss på PaperMaze.




1 kommentar:

  1. Sicka snygga kort, du kan ju detta oxå netha!!!

    Jag älskar sommaren, de ljusa kvällarna, solen (som visserligen lyser med sin frånvaro) och allt som hör till. MEN julen är något alldeles särskilt så jag längtar tills jag får göra mååååånga fina julkort.
    kram Annika

    SvaraRadera