2 sep. 2008

Alster från Annika!

Nu är det bara dagar kvar tills PaperMaze deltar på sin första mässa, nordiska stämpel och scrapmässan. Det är mycket som förbereds nu och jag vet att netha och Paula har jobbat stenhårt för att det ska bli riktigt bra! Jag ser fram emot den kommande helgen då jag ska hjälpa netha på mässan, Paula hade ju oturen att hennes semesterresa krockade med mässan.

Ni har väl inte missat att PaperMaze har fått in 2 nya stämpelmärken som de ska släppa på mässan!!!

Jag är för tillfället hemma från jobbet, har feber och är förkyld, men tillräckligt pigg för att orka pyssla. Idag blev det 3 kort för PaperMaze räkning i lite olika stilar. Elvisstämpeln kommer från Stampinback och den lille figuren på det andra kortet är en diecut från Suzy Zoo. Papperen jag använt kommer från Bazzill, October afternoon och Jennie Bowlin Studio.

Jag hoppas att vi ses på mässan!
kram Annika - kreativitös




1 kommentar:

  1. Tack Paula och netha för en kanonhelg! Kul att få träffa Mia och Jennie oxå, hoppas att vi snart ses igen allihop.

    Stort tack till alla härliga människor jag träffat i PaperMaze monter på mässan.
    kram Annika

    SvaraRadera