27 maj 2009

Inflyttade

Nu är vi på plats i vår nya lokal på Borgmästareplatsen i Kungsbacka. Vi är inte helt klara än, det är mycket pill kvar och en hel del att komma ikapp med men vi är på god väg och web-shopen är igång igen som den ska.

Vi beräknar att ha vår lilla invigning under slutet av nästa vecka (troligtvis torsdagen den 4:e). Detta kommer att beslutas inom kort och beror på lite leveranser m.m.

I väntan på datum kommer underbar inspiration från Sockergrynet.

Ha en underbar dag!






Klappa varg.
Den här layouten handlar om ett fantastiskt äventyr, bland det bästa jag varit med om. När jag fick klappa livs levande varg i Kolmårdens djurpark. Hur jag fick kliva in i ett varghägn och vistas bland 5 varghanar. Det bästa av allt var att stå ibland dem när de ylade, då gick det inte att hålla bort tårarna. Titel lyder; Inte bara på film, jag har gjort det på rikigt – Klappat varg. Detta kommer jag definitivt att uppleva igen!!

Material som jag använt:
- Bazzill Dotted Swiss - Pepper
- Sassafras Anthem – Wall of fame
- Sassafras Bungle Jungle – Bungles dots
- Sassafras Bungle Jungle – Smooth sailin
- Ki Memories Lace Cardstock – Hula Envy
- Pink Paislee Fashion Script Alphabet stickers - Black
- Stämpel; Stampinback - Admit one
- Stämpel; Stampinback - Picture start


Dotter.
En enkel layout om min ena dotter och min kärlek til henne. Älskar det här kortet på henne.

Material som jag använt:
- Bazzill Dotted Swiss – Clover leaf
- Sassafras Bungle Jungle – Bungles dots
- Sassafras Bungle Jungle – Pal Parade
- Sassafras Bungle Jungle – Smooth sailin
- Ki Memories Lace Cardstock – Hula Envy
- Cherry Blossom – Vit och Cherry Blossom – röd
- Pink Paislee Fashion Script Alphabet stickers - Black
- Journalingtag från Sassafras
- Metallkrona (kommer inom kort)


//Marie - Sockergrynet

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att ni är där ni ska nu!! Ser fram emot invigningen!

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att ni är på plats nu, ser fram emot att få komma på besök så småningom!

    Vilka superfina layouter!!!
    kram Annika

    SvaraRadera