26 juli 2009

Det är kul att scrappa!!!

Jag, Myamia, har fortsatt att skapa med det superläckra paket som netha och Paula skickade till mig. Ett färgsprakande paket som verkligen utstrålade skaparglädje. På layouten ser ni ett foto på min brorsdotter i fronten och i bakgrunden ser ni dom som verkligen förtjänade en paus. Vi flickor behövde inte arbeta så hårt, men vi ska ju ha paus ändå... eller hur? ;)

Innan jag monterade layouten lekte jag lite med bakgrunden. Först ut gjorde jag en ram av akrylfärg, jag förstärkte effekten av ramen genom dra ett par streck med det gula glitterlimmet. Hoppas ni kan se det på bilderna. Jag sprayade även på lite utblandad färg och till sist stämplade jag på ett par vingar. Efter detta monterade jag resten på layouten. Klart!!!


Material som jag använt:

Vit cardstock från Bazzill
Pink Paislee - Fascinating Bewitching
American Crafts, Craft fair - Lucy Hootski
American Crafts - Craft Fair, Fannie Mendel
Alfabet - Holly Doodle Pink Paislee
Bling - Kaiser Craft
Clearstamp - Maya Road Wings
Pebbles Vintage Toys - Prima Marketing
Gul akrylfärg

Ha en härlig kommande vecka!
//Mya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar