20 juli 2009

Scrappat från Mya



Mitt senaste paket från netha och Paula var en färgexplosion, precis i min smak. I paketet fanns även en gul stickles flaska som blivit väl använd. På denna layout ser ni att jag gjort små prickar längs med kanten på journalingrutan, tycker att det blev en härlig effekt. Bakom titeln har jag stämplat med en clearstamp från Maya Road. Vingarna är så effektfulla och stämpeln blev snabbt en favorit hos mig.



Material som jag har använt:

Bazzill Dotted Swiss Cardstock - Slipper
American Crafts - Craft Fair, Ruth Buttonham
Pink Paislee - Fascinating, Bewitching
Rub-ons Hambly - Mod Flowers Lime green
Clearstamp - Maya Road Wings
Alfabet - Holly Doodle Pink Paislee (tillfälligt slut i butiken)
Pearls - Yellow Kaiser Craft
Pebbles Vintage Toys - Prima Marketing
Stickles Yellow - Ranger

Ha en härlig sommardag!
//Mya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar