26 sep. 2009

Jingle Bells, Jingle Bells, Jingle all the Way

Nu har julkortsverkstan kommit igång även här hemma hos mig. Det här motivet tyckte jag var så fint som det var och därför valde jag att bara dekorera med lite stickles i stjärnorna så nu gnistrar det fint.

Eftersom motivet var väldigt diskret så lät jag resten av kortet gå i riktigt starka och härlia färger. Kombon rött, lila, svart och vitt känns faktiskt riktigt julig i mina ögon. Eller vad säger ni andra?!




Materiallista:
Stämpelmotiv från Crafty Individuals
Bazzill dotted swiss
Svart band
Rött pom poms band
Bling bling
Stickles
Häftkuddar 1 & 2 mm för att montera stämpelmotivet

Hoppas att ni fått lite inspiration. Kanske kan det vara skönt att börja med julkorten för att slippa stressen när det väl närmar sig?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar