27 sep. 2009

Start för kreativatöser presentation - Jennie

Nu är det dags för oss PaperMaze kreativatöser att presentera sig.
Först ut är jag, deras långtids Gäst-DT.

Jennie var namnet, men många kanske mer känner mig under Deleelsia som är mitt nick sen över 10 år på nätet.





Under 2005 började jag göra kort, då med utstansade motiv, men redan samma år kom jag i kontakt med stämplarnas underbara världen och nu vet jag att man kan ALDRIG ha för många stämplar.

Senaste året har min stil mer gått åt dova toner eller som mina DT-mammor netha och Paula brukar säga de färgstarka färgerna ljusrosa och brun :) Jag tycker om det där lite slitna och gammaldagsa, och en favorit produkt är alla nyanser av brun av fluid chalk. Ett måste för de där brända kanterna. Lägger där till massa bling och blommor, favorit blomman är cherry blossom, så blir jag riktigt glad och nöjd när jag skapar. :D



Fick välja ett favorit kort för att visa som jag gjort under tiden jag DTat och valet föll på detta kort som jag tro är det första jag gjort med det härliga cardstocken Bazill kraft.



2 kommentarer:

  1. Håller fullständigt med Jennie, detta kort är min favorit också!!! Underbar LO! Tack för att du är hos oss fortfarande =)

    Kram
    Paula

    SvaraRadera