5 okt. 2009

Presentation Sockergrynet

Mitt namn är Marie och jag lever tillsammans med sambo, 3 barn och 2 hundar, i en lägenhet utanför Göteborg. Jag har scrappat sedan 2003, ja det var då jag fick ett namn på denna underbara hobby, men jag har alltid klippt och klistrat i mina album så länge jag kan minnas.



För mig är scrappa balsam för själen. Ett sätt att koppla av en stund efter en tuff arbetsdag och rensa hjärnan när tankarna är för tuffa, ett härligt sätt att vara kreativ på osv. Jag försöker scrappa om allt i livet, glada minnen, mindre roliga minnen, vardagshändelser osv.

Jag prövar gärna olika stilar och tekniker. Älskar att utmanas att göra saker jag inte trodde jag kunde. Älskar också att det inte finns några begränsningar (mer än min egen fantasi). Jag har gått lite från grafisk stil, till lite mer freestyle och nu försöker jag väl dra mig åt lite mer grafisk, enkel stil... men med min egen touch. Jag blir lycklig över mönstrade papper, och ser ofta dekorationer i ett sådant. Älskar att klippa ut detaljer och skapa med hjälp av dessa.

Jag har förmånen att bo nära Papermaze, vilket är en härlig, mysig butik med fantastiska butiksinnehavare och roligt utbud. Jag tackar för förtroendet att få vara kreativitös och för de roliga och utmanade dt-paket jag får. Tack Netha och Paula, ni är toppen!


Här är några layouter jag skapat med material från butiken:






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar