27 nov. 2009

Myamia ♥ Foto

En layout som handlar om kärleken till fotografering. Som de tidigare layouterna som jag visat denna månaden är det papper ifrån Sassafras Lass som jag använt mig av. I mitt paket fanns även en stor mängd härliga dekorationer som jag blandat. Den snygga &-stämpeln kommer ifrån Purple Onion, ååååå den är heeeelt underbar!!! Pilen som syns på stämpeln har jag ritat dit själv. Ramen runt mitt självporträtt är en vit die-cut, jag sprejade lite brun färg på den för att göra den lite "fylligare" och få en starkare kontrast. Jag har även kladdat på lite orange stickles på min ritade ram på vänster sida. Stickles gör det där lilla extra! Bingobrickorna och "nummerplupparna" är storfavoriter hos mig just nu.

Happy Friday! ♥ Myamia

Materiallista:
Pocket full of rosies - Feathered - Sassafras Lass
My dearest - Your lovely - Sassafras Lass
Pocket full of rosies - Hooty - Sassafras Lass
&-stämpel från Purple Onion
Ram - Diecut från Crafty Individual
Fågel - Prima pop-ups
Stjärna - Prima pop-ups
Bingobricka
Apelsin - Liten rund tag fråm Shabby chic crafts
Brads
Bingo nummerbrickor
Glitterlim - Stickles från Ranger
Alfabet - Jenni Bowlin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar