4 mars 2010

Madame Butterfly

Har ni sett dessa underbara papper från Prima?! Klart ni har! Dom är helt magiska och jag måste nog köpa på mig ett gäng till, dom har nämligen lika underbara baksidor.

Denna layout bara blev till. Fingrarna fick eget liv och inspirationen var dessa fina foton på min lillasyster. Den ljusa pappersbiten bakom fotona är baksidan på den medföljande arket i Primas nya förpackningar.
Ser ni?! Detta papper är det ju prickig baksida på!! Rev och vek upp det och sydde fast kanterna.
Från ett annat Prima papper klippte jag ut fjärilar och glittrade dom.
Skrev ut Madame Butterfly från datorn på en tag som jag "skitade" ner ordentligt. Vet inte varför, men jag ser min syster som en Madame Butterfly. Hon är så vacker och skimrar alltid som en fjäril!
Blommorna är också från Prima, dessvärre har just dom här tagit slut i shopen. Men löven finns kvar! Älskar den krispiga vårgröna färgen. Massor med bling såklart, denna gången i champagnefärg och har ni sett både bollfrans och punchinella fick jag dit.
Materiallista:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar