27 sep. 2010

Palle Polis

Hej!
Jag har fått den stora äran att leka lite med Papermazes nya härliga stämplar! Visst är de underbara??
Min första tanke när jag packade upp polisugglan var släktens nybakade polis Petter. Jag gillar när man kan använda sina motivstämplar till layouter och inte bara till kort. Det blir en fin detalj som går att variera med olika färger och tekniker. Sagt och gjort - jag fick några foton från hans examen mailade till mig och skapandet var igång. (Visst är det underbart med den nya tekniken - få bilderna mailade och kunna skriva ut dem direkt?)
Ugglan har jag färglagt med Copics pennor och sedan avslutat med lite vit gel-penna. Det svåra för mig här var att hålla LOn lite manligare och skippa blommorna helt ;-)
Kramelikram Veronica/Leia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar