8 mars 2011

Glad Påsk!


Ännu är det ett tag till påsk men tiden går så fort att det är bra att vara ute i tid
och börja med påskkorten.
Jag har använt en av Crafty Individuals nya stämplar Really Fresh eggs.
En underbar stämpel som passar till många olika slags kort.


Stämpelmotivet har fått ett lager med crackle paint....Distress Ink
Rock Candy.
Papper och den stora blomman kommer från Prima.

Det finns en massa nytt och fint i shopen nu.....blommor,stämplar och en massa annat.
Den dubbelhäftande tejpen kan jag verkligen rekommendera.....använder den till det
mesta jag gör.

Nu ska jag gå ut en stund i solen.....härligt att våren äntligen är här.
Kram!!

2 kommentarer:

  1. Annorlunda men en väldigt fin stämpel.
    Hela kortet är superfint

    SvaraRadera
  2. Ett så himla fint kort att jag önskar att jag hade gjort det själv! ;-)
    kram Inger

    SvaraRadera