20 okt. 2011

Viggo pysslar

Så länge mina barn är vakna får jag sällan sitta själv och pyssla! Och Sandbergs fina figurer ligger högt i kurs hos mina grabbar. De passar så bra till barnpyssel.
Visst är det härligt att de vill dela mina kreativa hobby men det är ändå skönt när de kommit i säng och jag har hela scraphörnan för mig själv ;-) Jag får så mycket mer gjort då, fniss.

För några veckor sedan fick barnen sin första och mycket efterlängtade kusin. Självklart var Viggo, 5 år, tvungen att göra ett eget kort till Tilly


Jag hjälpt honom att stämpla  Långa farbrorn och Tummens mamma och bigat kortet annars har han gjort allt själv (han börjar bli riktigt haj på att klippa ut stämplade motiv ;-) Tyvärr var han lite snabb att skriva Tilly även på insidan av kortet med en spritpenna så det gick igenom lite men vad gör väl det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar