12 dec. 2011

Dags för julkort

Det som fick fart på mitt papperspysslande och stämplande en gång i tiden var att jag och en kompis gjorde egna julkort. Året var 1999 och 2000 köpte jag mina första stämplar och då fanns det inget stort utbud i Sverige kan jag lova, det har hänt mycket de senaste åren.


Jag känner att min stil förändras över tid och just nu har jag gått ifrån att alltid ha ett målat motiv på mina kort. För tillfället tycker jag att det är roligt att klippa, vika och stansa ut fina figurer. Fast jag är säker på att det kommer att komma målade motiv på mina kort snart igen...

De första åren hade jag ett tema för alla julkort jag skickade och i år är det många som får kort med dessa fantastiska granar på! I dag bjuder jag på det första och det kommer komma några fler så håll utkik.

Jag har använt stämpeln En god jul igen och papperen Yummy christmastree och Cookies for xmas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar