29 juni 2012

Inspirerande fredag med Muffin

Tjolahopp! Idag gör jag mitt sista inlägg som månadens gäst i juni och jag tänkte visa något så fantasifullt som ett par kort, vad säger ni om det? Jag kikade just lite bakåt i bloggen här och såg så mycket olika fina varianter på allt möjligt. Jag önskar att jag hade hunnit lite mer och kunnat visa lite annat också men ni får alltså hålla tillgodo med ytterligare två kort.

Visst finns det väl gröna ugglor? Den här upplagan av Peo Prick gjorde i alla fall helt klart för mig när jag satt och pysslade ihop detta kort att han absolut ville vara grön. Vem är jag att säga emot?


Grönt och lila är en skön kombination tycker jag och jag fick tillfälle att använda både Purple Dottie och Green Dottie. Även textstämpeln kommer så klart från PaperMaze, den är så fin och användbar.

Min äldsta dotter har en bästis som funnits med i vår familj sedan 4-årsåldern. Hon är så go och känns som ett extrabarn, imorgon ska hon konfirmera sig och båda mina tjejer är bjudna. Förutom present har de så klart med sig ett kort. Vilken stämpel kunde passa bättre än ljuvliga Lilla Anna - vår konfirmand heter ju det!


Det här är verkligen en favoritstämpel, Lilla Anna är faktiskt nästan lika söt som vår Anna och det vill inte säga lite! Förutom stämpeln har jag använt Dark Pink Dottie och Pink Dottie samt lite annat smått och gott som jag hade hemma.

Med detta sätter jag punkt för mitt lilla gästspel här hos PaperMaze och tackar så hemskt mycket för förtroendet. Det har varit jättekul att testa på detta underbara material och att få vara med och inspirera på en sådan härligt blogg som jag själv gillar så mycket. Tusen tack för mig!

1 kommentar: