25 juni 2012

Inspirerande måndag med Marie/Mison

Jag har fått en ny favorit! Twinkling H20´s vattenfärger! Har således börjat måla med pensel igen...


Man kan inte annat än älska dessa härliga färger! Och det bästa med allt är att de stämmer så bra med Papermaze pappersserier!!! 

Little Town
Dark Pink Dottie
Orange Dottie




.
Här har jag gjort två kort där jag målat stämplarna med färgerna.

Stämpel: Peo Prick & Välkommen till världen
Papper: Green Dottie
Stämpel: Patrik Pirat
Papper: Blue Dottie


3 kommentarer:

  1. Hej! Vilka söta kort! En liten fråga, färgerna du målat med, Twinklings, är det gamla färger eller har du hittat dem någonstans sista tiden? Det sista jag hörde var att de inte skulle säljas i Sverige längre, synd för de är helt ljuvliga. Vet du vart jag kan köpa dem?
    Med vänliga hälsningar, Petra

    SvaraRadera
  2. Hej Petra - om du mailar mig via min personliga mail (finns i min blogg) så kan du få länk till vart jag köpt färgerna.

    SvaraRadera
  3. Hej Petra - om du mailar mig via min personliga mail (finns i min blogg) så kan du få länk till vart jag köpt färgerna.

    SvaraRadera