19 juni 2012

Inspirerande tisdag med Muffin

Tjoho! Nu är det visst dags för mig att få hoppa in och inspirera lite igen. Idag tänkte jag visa ytterligare två kort som jag skapat med härligt PaperMaze-material. Jag kunde inte låta bli att göra ännu ett kort med den underbara draken från Sandbergs-kollektionen, han är så tokig och läcker och man blir bara så glad när man ser honom tycker jag:



Jag har också använt Turquoise Dottie (fram- och baksida) och Green Dottie, dessa underbara papper kan man bara inte få nog av. Hela Dottie Collection får det verkligen att vattnas i munnen på mig. Även på nästa kort finns det så klart fina prickiga papper; Black Dottie och baksidan på Dark Pink Dottie. Baksidan förresten, det är ju rätt svårt att avgöra vilken som är fram- och baksida när båda är lika fina. Ja ja, här kommer nästa kort i alla fall:



Som ni ser har jag använt Patrik Pirat fast just i det här fallet får det nog bli Patricia Pirat för jag har bestämt att det är en buuusig tjej!  Prickigt värre blev det men för prickigt kan det ju inte bli. Detta var allt jag hade att visa idag men juni är ju inte slut ännu så det kanske kommer mera framöver... Tack för idag!

1 kommentar: