16 juli 2012

Inspirerande måndag med Leia

Måndag igen och jag tror att för många av er är det första dagen på jobbet efter semestern medans andra kanske rent av börjar sin semester idag. Själv har jag en vecka kvar att jobba innan det blir lite ledigt för mig.

 I lördags skulle grabbarna på kalas hos granntjejen och jag hade inget kort som passade. 10 min innan vi skulle åka slängde jag ihop det här snabba kortet - visst är det toppen med så snabbjobbade stämplar???? Lilla Annas tårta och Definition Födelsedag passar perfekt!


Jag har, för en gång skull, bara använt en penna av varje färg - här skulle det gå snabbt ;-)
Tyvärr börjar min röda dyna ge med sig, får nog införskaffa mig en ny helt enkelt.


På insidan fick Viggo skriva en liten hälsning medan Melker nöjde sig att skriva sitt namn.


Rosa och tjejjigt =)

Hoppas ni får en härlig vecka!!
 

1 kommentar: