23 juli 2012

Inspirerande Måndag med Mison/Marie

Just nu är jag inne i en riktig klet och kladdperiod... Precis när det gått över för barnen då börjar det för mig... Skämt och sido, det finns så mycket rolig produkter på marknaden nu. Mister, färger och liknande. Art Journaling är inne kan man säga.

Jag har använt mig av samma teknik som när man gör Art Journaling till en tavla. Bagrunden har jag gjort genom att spraya flera olika mister över varandra i lager på lager. Sedan har jag stämplat med "Tre Träd" och "Dubbla Hus" i omgångar.


Husen och träden har sedan fått lite Twinklingsfärger över sig. Sist har jag stämplat "Livet i dina år" med embossingdyan samt grön embossingsfärg. Själv är jag väldigt nöjd med resultatet. Jag gillar speciellt att maskerna jag använt får det att se ut som om det åskar över husen...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar