21 aug. 2012

Inspirerande Tisdag med Marie/Mison

Tisdagsinspiration från mig idag eftersom chefen stal min dag igår. Ok hon är förlåten!!

Två födelsedagsflickor i helgen som var - min mamma och barnens kompis Sofie. Kort till dem var en självklarhet.

Här har jag använt papper ur Papermaze tredje kollektion. Jag älskar färgerna - både fram och baksidor...
Papperen heter Playing Little Anna (det med bild + den grönrödrutiga baksidan) och Happy Birthday (baksidan). Den runda hjärtstämpeln är också den helt ny! Passar bra med stämplarna Till en buuusig tjej & Ett stort grattis.

Chevronmönster är superinne bland mina internationella scrapkompisar just nu! Ska upplysa dem om detta  nya papper "Happy Birthday". Baksidan har snyggt, rött chevronmönster! Stämpeln "Lilla Annas tårta" passar bra till!

Fråga efter de nya produkterna i din lokala scrapbutik, eller sök på nätet!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar