28 sep. 2012

Inspirerande fredag med Cattis

Då var det här sista inlägget från mig då denna månad gick alldeles för fort! Vill passa på att tacka Papermaze för att jag fick äran att gästa er denna månad! Det har varit jättekul att få skapa med dessa härliga papper och stämplar!

Till den här dagen har jag scrappat en layout där jag har använt väldigt mycket prickiga papper.♥

Papper från Dottie Collectionen . Ur pappret The thumb with flowers har jag klippt ut tummen.Har även använt en baksida av pappret My appletree.




Ögongodis...

Och det blev en dekorerad stor tändsticksask

Papprena jag har använt kommer från Third Collection och Second Collection.


Stämpeln Lilla söta Anna fick vara med på asken.

Då hoppas jag att jag har kunnat inspirerar er lite och att ni fortsätter kika in till denna härliga blogg och se vad som skapas av deras härliga kollektioner! 

Önskar er alla en fortsatt skön höst med mycket mys och pys!





1 kommentar: