24 sep. 2012

Inspirerande måndag men Leia

Oj vad helgen svischade förbi, redan måndag igen! Men visst är det skönt med ny vecka! Förra helgen var jag på träff i Vårgårda och gjorde det här kortet till en av de roliga utmaningarna.

Det var en skiss och så var det tvunget att vara två stämplar, fordon av något slag och en overlay (vi fick en orange overlay i välkomstkitet (man anar det bakom fordonspappret). Här är mitt resultat:


Söta Pulvret fick sällskap av stämplen Ett stort grattis .  Jag maskade bort "vi önskar dig ett stort") för att höjden på det stämplade motivet skulle passa bättre. Ett bra sätt att variera sina stämplar =)


Pulvret är målat med distresspennor och vattenpenna. Jag tycker det är så svårt att "måla" kinderna med penna så jag brukar använda torrchalk (eller vanlig rouge) och den hade jag ju såklart inte med mig. Sedan glömde jag det innan jag fotade kortet ;-)

Ha en underbar vecka!! Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar