20 sep. 2012

Inspirerande torsdag med Annika

Så var det min tur att inspirera här i bloggen igen! I kortmakarvärlden börjar det bli dags att börja med julkorten och idag tänkte jag visa er tre stycken snabba julkort som jag gjort. En stor inspirationskälla för mig just nu är Pinterest och där hittade jag inspiration till de här korten.

För er som inte vet så är Pinterest en virtuell anslagstavla där man kan spara på bilder med tillhörande länkar i olika mappar. Samtidigt så kan man följa andras mappar. Har ni inte redan hittat dit så tycker jag att ni ska ta en titt, men varning utfärdas för det blir lätt så att tiden springer iväg.


Till det här kortet har jag använt en bit av papperet Sweet little Anna och
stämpeln En god jul igen.


Här har jag använt en bit av papperet Black dottie och


Här har jag använt en bit av papperet Happy little spook och
stämpeln En riktigt god jul.

Må gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar