12 sep. 2012

Månadens Gäst September

Så roligt att få vara månadens gäst hos er i september! Tack så hemskt mycket!

Och jag som fått äran kallas Cattis, bor i Hälsingland med sambo och tre söner. Jag har scrappat i snart 10 år och är totalt fast i denna underbara kreativa hobby. Mycket har hänt på dessa år både vad det gäller scrapstilar, produkter och allt annat roligt som händer i denna scrapvärld. Så det har varit kul att vara med på denna resa. Jag älskar att skapa så denna hobby är perfekt då man får klippa och klistra hur mycket som helst. Bara fantasin som sätter stopp. Den har även gett mig många nya vänner runt om i landet som man troligen inte har träffat annars. Är ni nyfiken på vart jag håller till så hittar ni mig här.



Vad det gäller min stil så vet jag inte vad man kan kalla den, vissa säger Cattisstil...att det syns att jag har gjort layouten, vet inte det... Men hur som helst så älskar jag färger! Och pappermaze papper är ju perfekta, inte helt fel att det är prickar på vissa. Helt i min smak.


En layout där jag använt mig av de härliga prickiga papprena och molnpappret. 



Och jag gjorde ett litet grattiskort med stämpeln Lilla Anna.


Det var allt för mig denna gång, hoppas jag har kunnat inspirera er! Och jag kommer tillbaks med fler alster nu i september. Hej så länge!





2 kommentarer:

  1. Vad kul att du är månadens gäst! Så fina alster och det ska bli kul att se vad mer du hittar på.
    kram Annika

    SvaraRadera
  2. Supersnygg LO!! Så många läckra detaljer!!!

    SvaraRadera