19 okt. 2012

Inspirerande fredag med Maria


Hej igen!
I mitt andra inlägg har jag använt mig av två radarpar. Nostalgi för mig, böcker jag läste för mina barn.

Laban och Labolina passar så fantastiskt bra till papperet Cloudy day tycker jag.  Spöken flyger, eller hur, och i papperet är  det väldigt mycket  vind.  Jag har klippt isär Laban och Labolina som egentligen är en (1) stämpel. Den fina textstämpeln (gillar typsnittet mycket) passar till både stora och små.

Det prickiga papperet, fram och baksida av Pink dottie fick bli bakgrund till Tummen & mamma. Det söta hjärtat är stämpeln Runt hjärta.

Till sist visar jag ett kort som gjordes i ilfart då grannen bjöd in till tårta. Vykortet Långa farbrorn blev perfekt,  jag fick skära ner det  lite för att passa kortstommen. Ett par spillbitar av baksidan på papperet Green hats fick dekorera uppe i hörnen. Samma textstämpel som på kortet ovan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar