27 nov. 2012

Inspirerande tisdag med gäst Elin

Hejhej!

Idag gör jag mitt sista inlägg här hos PaperMaze, underbart är kort. Stort tack för att jag fick vara månadens gästinspiratör hos er! Här kommer mina sista ihopknåpade saker:




En layout med stämplarna Solros och Lilla Annas Tårta. Tårtan är så härligt maffig! 




På den här layouten använde jag upp några av de sista bitarna mönstrat papper jag hade kvar. De heter Turquoise Dottie, Little Town och Cloudy Day



Här är stämpeln Lilla Annas mamma och det mönstrade pappret Little Town.



Det här kortet blev väldigt prickit. Inte nog med att bakgrunden är prickig, Lilla Anna har fått kläder av dottie-papper också. Pappren jag har använt heter Little Town, Turquoise Dottie och Green Dottie




Avslutningsvis ett kort med stämpeln Solros och pappret Brown Dottie

Det var allt från mig. Hälsa gärna på i min privata blogg.
Tack och hej! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar