21 dec. 2010

Lucka 21


Hej allihopa!
Jag hoppas ni är klara med julstöket nu så ni bara kan mysa de dagar som är kvar innan julafton.
Här pysslas det fortfarande för fullt.
Jag har altrat några Toffifeeaskar som jag ska ge bort i julhelgen.
Asken ovan är en av dem.
Papperna har jag lagt runt hela asken för att slippa få några skarvar och sen har jag
dekorerat med b l a PaperMaze stämplar Torsten tomte och den fina textstämpeln med en önskan om en riktigt god jul.
Texten har jag embossat med Inkidos svarta glitterpulver som ger en fin effekt.
Stämplar,embossdyna och pulver hittar ni i shopen.

Önskar er alla en fröjdefull jul med massor med mysiga pysseldagar!
Kram/Helena

3 kommentarer:

  1. Vilken fin ask och vad härligt fotad den är!

    SvaraRadera
  2. Vackert dekorerat! Torsten tomte är så söt. God jul!

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag heter Arlene Larsson och är chefredaktör för tidningen SKEV som RFSL Ungdom har. Vi kommer ha en sida för pysselaktivism i varje nummer.
    Vi du skriva en tutorial för något pyssel du gör så maila mig på arlene@rfslungdom.se

    SvaraRadera