27 aug. 2012

Inspirerande måndag med Leia

Ny vecka, nya äventyr och nya papper!! Visst är det härliga färger på den nya kollektionen? Jag tokgillar de lite dova färgerna.
 Den gångna veckan har varit fullspäckad med skolstart och ny valp men det har ändå sugit i pysseltarmen och vad är då bättre än snabbpysslande papper? Jag har gjort två kort med samma upplägg, mönstrat papper som bas och sedan har jag stansat ut figurer från det söta pappret Playful. Här har jag använt en scalloped-die men använder man en cirkelformad die/punch får man en helt annat uttryck.


Till båda korten har jag använt baksidan på Playing little Anna. Vi får se om det kanske hamnar några siffror på kortet innan det ges bort, det är så bra att ha några "allmänna" kort redo som snabbt kan fixas till med rätt årtal eller någon textstämpel.


På det här kortet har jag även använt den nya stämpeln Ett stort hurra.

Hoppas ni alla får en härlig vecka!! Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar