26 aug. 2012

Inspirerande söndag med Nilla

Jisses vad den här månaden gick fort och nu är det dags för mitt sista inlägg här på PaperMaze blog.
Hoppas att ni har haft lika trevligt som jag och fått mycket kli i fingrarna att skapa med.
 
Jag vill passa på att tacka så jättemycket för att jag fick gästa denna månaden, det har varit så underbart roligt att få skapa med dessa läckra papper och stämplar från PaperMaze.
 
 
 
Jag älskar att pyssla ihop små askar och "gå bort" presenter, och med dessa fina papper från Dottie kollektionen blir de ju så där lite extra fina.
Eftersom insidan/baksidan, jag menar att  båda sidorna av pappret är så fint mönstrade med härliga prickar.
 
 
 
Lillasyster Labolina fick pryda asken till den lilla flickan.
Å jag återkommer till 70-talet med färgerna gult och rosa. Älskar dem, är ju en 70-tals tjej så jag är färgad av de åren :)
Den fina textstämpeln passar ju så bra till Sandbergs söta spöken.
 
 
 

 

Å så till en busig kille, en "pillow" ask i blått, med Spöket Laban med lite glitter på kanten.
De här två spökena sitter ihop i en en stämpel som ni ser på kortet nedan, men här har jag klippt isär Laban och Labolina så jag kan använda dem var för sig.
 
 
 
 
Mitt andra bidrag denna härliga söndag blev ett flyttkort/välkommenkort att skicka när man har flyttat och är klar , då är det ju dags att bjuda hem sina vänner på lite flyttkalas.
 
Jag tycker det ser ut som att Laban och Labolina är på väg någonstans, så då blev det passande nog ett kort med fart i.


 
 
 
Som kortstomme har jag använt "Little Town" så sött med höghusen i härliga färger.
Molnen har jag klippt ut ur "Cloudy Day" och det svarta som sitter bakom stämpeln heter "Little Spook Laban" 
 
Hoppas att ni har haft lika roligt som jag under den här månaden!
 
Glöm inte att titta in och inspireras av allt det fina, som de otroligt duktiga tjejerna i PaperMaze inspiratörs team skapar.

Tack å Hej!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar